top of page
Grunge Rock
Alia Mundi_logo.jpg

MAGAZIN ALIA MUNDI

Blog za kulturnu raznolikost

  • Writer's pictureBlog magazina Alia Mundi

U Galeriji „Preporod” otvorena izložba „Skice” Džeke Hodžića posvećena njegovom unuku za rođendan

Džeko Hodžić

U sarajevskoj Galeriji „Preporod”, poznati akademski slikar Džeko Hodžić publici je predstavio svoje skice (u okviru istoimene izložbe) koje je, kako sam kaže, stvarao godinama. Poseban kuriozitet predstavlja činjenica da je umetnik ovu izložbu posvetio svom unuku Rianu za njegov 15. rođendan.


Skice su rađene raznim tehnikama, na različitim materijalima i u različitim formatima. Cela izložba zapravo predstavlja retrospektivnu priprema za rad po ciklusima. Jer, skica je trasa ka likovnom delu, odnosno, skup različitih elemenata iz umetnikove mašte, koji svoj završni oblik i svrhu dobiju tek na slikarskom platnu



Povodom izložbe „Skice”, umetnik je rekao:


Skica je moj cio život, moja ljubav i moje dileme. Ona je nešto sa kim živim, dijelim i dobro i zlo. S njom spavam, doručkujem i ručam. S njom gladujem. Svađamo se i ponekad hvatamo za gušu. Ne popušta ni ona, a i ja sam tvrdoglav. Materijal kojim je radim je u mojim rukama. Ja je stvaram i oblikujem, ali se ona otima. Hoće da me zavede u nepoznato. Da mi ukaže na drugačije, da prkosi i zapovijeda. Opet, ja ne dam se. Biti će kako ja hoću ili letiš u kantu za smeće pa na reciklažu. Na svu sreću po mene ona ima manje prostora od mene. Moje mape su tu da je prime, udome, ugriju i izvedu na pravi put. Tada prestaju dileme i nesporazumi. Skici njeno, meni naše djelo. Hvala joj što me čini sretnim.


Kako je istakao Eugen Borkovsky u katalogu koji prati izložbu „... slikar hrabro izlazi pred publiku s raznorodnim likovnim isječcima na najraznovrsnijim podlogama...



Džeko Hodžić je istaknuti i višestruko nagrađivani bosanskohercegovački slikar koji je izlagao na 90 samostalnih i 597 kolektivnih izložbi u zemlji i inostranstvu. Njegova umetnička dela nalaze se u mnogim galerijama, muzejima i privatnim kolekcijama. Živi i radi u Sarajevu.



IZVOR : Anadolu / Faktor.ba


bottom of page